Odstąpię bardzo rentowny biznes nad morzem, wynajmę 16 gotowych lokali
Informacje podstawowe:
Kategoria
Sprzedam firmę
Województwo
zachodniopomorskie
Miasto
Kołobrzeg
Cena sprzedaży
845 000 PLN
Zasięg przedsiębiorstwa
Cały kraj
Rok rozpoczęcia działalności
2008
Profil działalności
Handel
Firma jest zyskowna?
tak
Nieruchomość na własność
nie
ogłoszenie archiwalne
Dodano: 11 września 2020
ID ogłoszenia: #4599
liczba wyświetleń: 1536
Ogłoszenie: Odstąpię bardzo rentowny biznes nad morzem, wynajmę 16 gotowych lokali jest archiwalne, gdyż ogłoszeniodawca go nie przedłużył. Na ten moment nie ma możliwości kontaktu z ogłoszeniodawcą. Pozostaw adres mailowy jeśli chcesz być powiadomiony o aktywowaniu ogłoszenia.
Opis ogłoszenia:
najważniejsze informacje :
- odstąpię 16 dzierżawionych ( to nie jest sprzedaż ), wyremontowanych i wyposażonych butików w najlepszych lokalizacjach
- sprzedam towar z poprzedniego sezonu -50% ceny zakupu
- podzielę się wieloletnim doświadczeniem w branży handlu nad morzem + kontakt do dostawców (ewentualna pomoc w imporcie)
Sieć sklepów ze sztuczną biżuterią i akcesoriami budowałem od 12 lat, stale się rozwijając. Pawilony i lokale, które otwieraliśmy nie zawsze były idealnie trafionymi lokalizacjami itp. mając w roku 2019, aż 25 lokalizacji sumiennie przekalkulowaliśmy biznes i odcięliśmy najmniej rentowne przed sezonem 2020. W tym sezonie testowaliśmy Rowy oraz Świnoujście, które również zostały skreślone z naszej listy punktów. Zostały nam tylko najbardziej rentowne lokalizacje w 16 miejscowościach na całym wybrzeżu. Zastanawiałem się po tym sezonie czy gdybym chciał się gdzieś przenieść w jakiejś miejscowości np. na drugą stronę ulicy, na szerszy lokal itp. to szczerze sobie odpowiadając nic bym nie poprawiał. Nie sprzedaję nieruchomości, a odstępuję zdobyte i wyposażone punkty, które dzierżawie od lat.
Szesnaście świetnie usytuowanych, przygotowanych i wyposażonych lokali/pawilonów to ogromna wartość dla osób posiadających swoją sieć i chcących zaistnieć na wybrzeżu. Niesamowity rozpęd dla marki przy czym solidnie poprowadzony biznes nadmorski przynosi kokosy.
Zdobywając lokalizacje wielokrotnie musiałem np. zapłacić komuś z góry za 3/5 lat, płacić odstępne lub spotykać się z właścicielami nieruchomości wiele razy w roku i cierpliwie czekać na swoją kolej, żeby wejść na dane miejsce jak tylko ktoś zrezygnuje ( czasami to trwało nawet po 2-4 lata ) dzięki temu udało się zbudować stabilny biznes. Zdobycie takiej bazy lokali wg mnie jest po prostu nie do zrobienia nawet w 4 lata. Oczywiście znajdą Państwo jakieś pojedyncze lokalizacje w internecie, jednak jestem przekonany, że w większości są to punkty, średniej/ słabej jakości bo takie po prostu nie trafiają na ogłoszenia. Jeżeli punkt jest dobry, a ktoś rezygnuje z 1 dobrej lokalizacji to zazwyczaj wystarczy szepnąć „sąsiadowi” i lokalizacja jest wydzierżawiona w parę chwil.
Sprzedaż sezonowa oczywiście odbywa się w 2-4 miesiącach w roku jednak organizacja i przygotowywania jak i zamykanie sezonu w naszym wykonaniu trwało łącznie ok 6-7 miesięcy. Wybieranie, testowanie towaru, ustalanie cen, inwentaryzacje, planowanie, dzielenie na poszczególne stanowiska, rekrutacja itp. itd.
W latach w których się prężnie rozwijaliśmy dochodziły jeszcze remonty budowlane, które zajmowały kolejne miesiące w roku, ale ten etap może będzie Państwa interesował za 2-3 sezony. Uprzedzam osoby, którym wydaje się, że wystarczy popracować 3 miesiące w roku i zapomnieć o sprawie.
W danym momencie należałoby wykonać nowe reklamy z Państwa brandem + postawić 2 pawilony przed sezonem 2021, które mam złożone na magazynie w Wałczu
Cena za cały biznes składa się z
-odstępnego za 16 perełek (545tys.)
- towaru pozostałego po tym sezonie (150-200tys jeszcze nie mamy policzonego, ponieważ kilka punktów jeszcze działa, a reszta dotarła na magazyn parę dni temu ) ,
- dodatkowego wyposażenie + całego know how (100tys. choć to wiedza warta dużo więcej. Z nabywcą podzielę się wieloletnim doświadczeniem, zaproszę do siebie na kilka dni, żeby wszystko przekazać jak należy wraz z przejazdem nad morzem i skrupulatnym odwiedzeniem każdego lokalu )
Lokale i pawilony mają powierzchnię od 10 do 55 metrów kwadratowych i są zlokalizowane w : (Międzyzdroje – opcja), Międzywodzie, Dziwnów, Pobierowo, Rewal, Niechorze, Mrzeżyno, Dźwirzyno, Sarbinowo, Mielno, (Łazy – opcja ), Jarosławiec, Łeba, Dębki, Karwia, Jastrzębia G., Jastarnia, Krynica Morska
Wyposażone w oświetlenie, kafle/ wykładziny, kamery z podglądem w telefonie, meble, rolety zewnętrzne, systemy ekspozycyjne space wall z hakami, część z punktów posiada noclegi dla osób zajmujących się sprzedażą, telewizory z wejściem na usb do puszczania reklam, część lokali posiada głośniki.
Jako know how rozumiem udostępnienie informacji o dostawcach i przekazanie sposobu zamawiania towaru , przekazanie całej wiedzy na temat rekrutacji ( nasze ogłoszenia cieszą się ogromnym zainteresowaniem ponieważ mocno się wyróżniają ), przekazanie informacji co wg nas było robione słusznie, a jakie działania były wg nas nieskuteczne, punktacje oceny pracowników, dostęp do naszych wyników finansowych z poprzednich lat i wiele więcej. Działalność na wybrzeżu to całe moje życie, mam nadzieję, że trafi w dobre ręce.
Nie sprzedajemy marki, nowy właściciel musi wejść z własną marką oraz zmienić logo na każdym opakowaniu na zakupionym od nas towarze oraz artykułach reklamowych
Nie interesuje mnie odsprzedaż poszczególnych punktów – albo rezygnuję ze wszystkiego, albo z niczego i kontynuuje ten biznes przez kolejne lato. Jeżeli interesuje Państwa odkup połowy punktów np. wschodniego wybrzeża to proszę o kontakt, może zgłosi się do mnie ktoś, kto mógłby odkupić zachodnie. Jednak wolałbym, żeby całość poszła w jedne ręce i ewentualnie później zostało to dzielone bez mojego pośrednictwa. Dodam, że już rozglądamy się za towarem na 2021r i musimy go zamówić maksymalnie do końcówki października, więc oferta sprzedaży będzie aktualna mniej więcej do połowy października. Oczywiście jak zapłacimy zaliczki za towar i ktoś zgłosi się w listopadzie i nam je zwróci tzn. odkupi zamówiony towar, to również zapraszam do kontaktu.
Dlaczego chcę sprzedać kurę znoszącą złote jaja ??? – jak pewnie wielu właścicieli podobnych przedsiębiorstw po każdym sezonie twierdzi, że ma dość i potrzebuje odpocząć na dłużej niż 2 miesiące po sezonie :) sam uważałem tak po ostatnich kilku sezonach, jednak kalkulacje po zamknięciu biznesu pokazywały świetny wynik, który nie łatwo osiągnąć robiąc jakikolwiek inny biznes. W skrócie, pieniądze pasują, prowadzenie biznesu już nie- przestało mi to sprawiać frajdę przez co odczuwam mniejsze zaangażowanie. Długo walczyłem z myślami, aż w końcu postanowiłem spróbować odsprzedać ten biznes. Od pewnego czasu zacząłem inaczej postrzegać życie i osoby, które ciągle i ciągle pracują.. już nie chcę do nich należeć :D
Oczywiście mam też kilka innych źródeł dochodu i nie marzy mi się zarabianie milionów rocznie, a bardziej chcę mieć czas na rower, grzyby z dzieckiem, wycieczkę za granicę i weekend w górach, a przede wszystkim luźniejszą głowę i rozwijanie innego całorocznego biznesu.
Jeżeli odkupisz ten rentowny biznes, masz dobrej jakości produkty trafiający do turystów i włożysz w sezon mnóstwo zaangażowania, otoczysz się kierownikami, którym wytłumaczysz Wasz wspólny cel to inwestycja zwróci Ci się w ciągu 1 sezonu. Jak pójdzie Ci słabo i będziesz się uczył prowadzenia takiego biznesu na własnych błędach jestem przekonany, że wystarczy maksymalnie 2 sezony na zwrot inwestycji.
Myśląc o wejściu w ten biznes powinieneś być przygotowany na:
- odkup i odstępne stoisk i wyposażenia lokali= 545 tys zł
- nasz towar będzie się nadawał na wypełnienie ekspozycji w dużych lokalach, będziemy go sprzedawać mniej więcej jako 50% ceny zakupu, same zegarki szacuje na razie na ok 50 tys. zł, a będzie tego naprawdę sporo = ok 150-200 tys zł
-know how 100 tys zł
Aby podsumować inwestycję, dla mnie powinni Państwo przeznaczyć ok 800 tys -850. ( możliwa faktura)
dodatkowo powinni być Państwo wyposażeni w magazyn min 200m, dostęp do busa + techniczną osobę, która pomoże w wymianie reklam oraz postawieniu pawilonów przed sezonem + ewentualne naprawy w trakcie sezonu ( cieknący dach, zepsuta roleta itp. )
Wg. mnie zakup towaru dla takiej ilości punktów, może się wiązać z wydatkiem rzędu 300-600 tys, w zależności czym Państwo handlują.
Dzierżawy, które będą płacone przed sezonem lub część w trakcie sezonu dla właścicieli dzierżawionych nieruchomości to rząd ok 420-500 tys.
Do tego zapas gotówki na przygotowanie sezonu, zaliczki na noclegi dla pracowników, wypłaty itp. jednak to już będzie finansowane z obrotu jaki Państwo wygenerują.
Dziękuję za uwagę,
W przypadku pytań proszę o wiadomość, a postaram się oddzwonić w najbliższej wolnej chwili.
- odstąpię 16 dzierżawionych ( to nie jest sprzedaż ), wyremontowanych i wyposażonych butików w najlepszych lokalizacjach
- sprzedam towar z poprzedniego sezonu -50% ceny zakupu
- podzielę się wieloletnim doświadczeniem w branży handlu nad morzem + kontakt do dostawców (ewentualna pomoc w imporcie)
Sieć sklepów ze sztuczną biżuterią i akcesoriami budowałem od 12 lat, stale się rozwijając. Pawilony i lokale, które otwieraliśmy nie zawsze były idealnie trafionymi lokalizacjami itp. mając w roku 2019, aż 25 lokalizacji sumiennie przekalkulowaliśmy biznes i odcięliśmy najmniej rentowne przed sezonem 2020. W tym sezonie testowaliśmy Rowy oraz Świnoujście, które również zostały skreślone z naszej listy punktów. Zostały nam tylko najbardziej rentowne lokalizacje w 16 miejscowościach na całym wybrzeżu. Zastanawiałem się po tym sezonie czy gdybym chciał się gdzieś przenieść w jakiejś miejscowości np. na drugą stronę ulicy, na szerszy lokal itp. to szczerze sobie odpowiadając nic bym nie poprawiał. Nie sprzedaję nieruchomości, a odstępuję zdobyte i wyposażone punkty, które dzierżawie od lat.
Szesnaście świetnie usytuowanych, przygotowanych i wyposażonych lokali/pawilonów to ogromna wartość dla osób posiadających swoją sieć i chcących zaistnieć na wybrzeżu. Niesamowity rozpęd dla marki przy czym solidnie poprowadzony biznes nadmorski przynosi kokosy.
Zdobywając lokalizacje wielokrotnie musiałem np. zapłacić komuś z góry za 3/5 lat, płacić odstępne lub spotykać się z właścicielami nieruchomości wiele razy w roku i cierpliwie czekać na swoją kolej, żeby wejść na dane miejsce jak tylko ktoś zrezygnuje ( czasami to trwało nawet po 2-4 lata ) dzięki temu udało się zbudować stabilny biznes. Zdobycie takiej bazy lokali wg mnie jest po prostu nie do zrobienia nawet w 4 lata. Oczywiście znajdą Państwo jakieś pojedyncze lokalizacje w internecie, jednak jestem przekonany, że w większości są to punkty, średniej/ słabej jakości bo takie po prostu nie trafiają na ogłoszenia. Jeżeli punkt jest dobry, a ktoś rezygnuje z 1 dobrej lokalizacji to zazwyczaj wystarczy szepnąć „sąsiadowi” i lokalizacja jest wydzierżawiona w parę chwil.
Sprzedaż sezonowa oczywiście odbywa się w 2-4 miesiącach w roku jednak organizacja i przygotowywania jak i zamykanie sezonu w naszym wykonaniu trwało łącznie ok 6-7 miesięcy. Wybieranie, testowanie towaru, ustalanie cen, inwentaryzacje, planowanie, dzielenie na poszczególne stanowiska, rekrutacja itp. itd.
W latach w których się prężnie rozwijaliśmy dochodziły jeszcze remonty budowlane, które zajmowały kolejne miesiące w roku, ale ten etap może będzie Państwa interesował za 2-3 sezony. Uprzedzam osoby, którym wydaje się, że wystarczy popracować 3 miesiące w roku i zapomnieć o sprawie.
W danym momencie należałoby wykonać nowe reklamy z Państwa brandem + postawić 2 pawilony przed sezonem 2021, które mam złożone na magazynie w Wałczu
Cena za cały biznes składa się z
-odstępnego za 16 perełek (545tys.)
- towaru pozostałego po tym sezonie (150-200tys jeszcze nie mamy policzonego, ponieważ kilka punktów jeszcze działa, a reszta dotarła na magazyn parę dni temu ) ,
- dodatkowego wyposażenie + całego know how (100tys. choć to wiedza warta dużo więcej. Z nabywcą podzielę się wieloletnim doświadczeniem, zaproszę do siebie na kilka dni, żeby wszystko przekazać jak należy wraz z przejazdem nad morzem i skrupulatnym odwiedzeniem każdego lokalu )
Lokale i pawilony mają powierzchnię od 10 do 55 metrów kwadratowych i są zlokalizowane w : (Międzyzdroje – opcja), Międzywodzie, Dziwnów, Pobierowo, Rewal, Niechorze, Mrzeżyno, Dźwirzyno, Sarbinowo, Mielno, (Łazy – opcja ), Jarosławiec, Łeba, Dębki, Karwia, Jastrzębia G., Jastarnia, Krynica Morska
Wyposażone w oświetlenie, kafle/ wykładziny, kamery z podglądem w telefonie, meble, rolety zewnętrzne, systemy ekspozycyjne space wall z hakami, część z punktów posiada noclegi dla osób zajmujących się sprzedażą, telewizory z wejściem na usb do puszczania reklam, część lokali posiada głośniki.
Jako know how rozumiem udostępnienie informacji o dostawcach i przekazanie sposobu zamawiania towaru , przekazanie całej wiedzy na temat rekrutacji ( nasze ogłoszenia cieszą się ogromnym zainteresowaniem ponieważ mocno się wyróżniają ), przekazanie informacji co wg nas było robione słusznie, a jakie działania były wg nas nieskuteczne, punktacje oceny pracowników, dostęp do naszych wyników finansowych z poprzednich lat i wiele więcej. Działalność na wybrzeżu to całe moje życie, mam nadzieję, że trafi w dobre ręce.
Nie sprzedajemy marki, nowy właściciel musi wejść z własną marką oraz zmienić logo na każdym opakowaniu na zakupionym od nas towarze oraz artykułach reklamowych
Nie interesuje mnie odsprzedaż poszczególnych punktów – albo rezygnuję ze wszystkiego, albo z niczego i kontynuuje ten biznes przez kolejne lato. Jeżeli interesuje Państwa odkup połowy punktów np. wschodniego wybrzeża to proszę o kontakt, może zgłosi się do mnie ktoś, kto mógłby odkupić zachodnie. Jednak wolałbym, żeby całość poszła w jedne ręce i ewentualnie później zostało to dzielone bez mojego pośrednictwa. Dodam, że już rozglądamy się za towarem na 2021r i musimy go zamówić maksymalnie do końcówki października, więc oferta sprzedaży będzie aktualna mniej więcej do połowy października. Oczywiście jak zapłacimy zaliczki za towar i ktoś zgłosi się w listopadzie i nam je zwróci tzn. odkupi zamówiony towar, to również zapraszam do kontaktu.
Dlaczego chcę sprzedać kurę znoszącą złote jaja ??? – jak pewnie wielu właścicieli podobnych przedsiębiorstw po każdym sezonie twierdzi, że ma dość i potrzebuje odpocząć na dłużej niż 2 miesiące po sezonie :) sam uważałem tak po ostatnich kilku sezonach, jednak kalkulacje po zamknięciu biznesu pokazywały świetny wynik, który nie łatwo osiągnąć robiąc jakikolwiek inny biznes. W skrócie, pieniądze pasują, prowadzenie biznesu już nie- przestało mi to sprawiać frajdę przez co odczuwam mniejsze zaangażowanie. Długo walczyłem z myślami, aż w końcu postanowiłem spróbować odsprzedać ten biznes. Od pewnego czasu zacząłem inaczej postrzegać życie i osoby, które ciągle i ciągle pracują.. już nie chcę do nich należeć :D
Oczywiście mam też kilka innych źródeł dochodu i nie marzy mi się zarabianie milionów rocznie, a bardziej chcę mieć czas na rower, grzyby z dzieckiem, wycieczkę za granicę i weekend w górach, a przede wszystkim luźniejszą głowę i rozwijanie innego całorocznego biznesu.
Jeżeli odkupisz ten rentowny biznes, masz dobrej jakości produkty trafiający do turystów i włożysz w sezon mnóstwo zaangażowania, otoczysz się kierownikami, którym wytłumaczysz Wasz wspólny cel to inwestycja zwróci Ci się w ciągu 1 sezonu. Jak pójdzie Ci słabo i będziesz się uczył prowadzenia takiego biznesu na własnych błędach jestem przekonany, że wystarczy maksymalnie 2 sezony na zwrot inwestycji.
Myśląc o wejściu w ten biznes powinieneś być przygotowany na:
- odkup i odstępne stoisk i wyposażenia lokali= 545 tys zł
- nasz towar będzie się nadawał na wypełnienie ekspozycji w dużych lokalach, będziemy go sprzedawać mniej więcej jako 50% ceny zakupu, same zegarki szacuje na razie na ok 50 tys. zł, a będzie tego naprawdę sporo = ok 150-200 tys zł
-know how 100 tys zł
Aby podsumować inwestycję, dla mnie powinni Państwo przeznaczyć ok 800 tys -850. ( możliwa faktura)
dodatkowo powinni być Państwo wyposażeni w magazyn min 200m, dostęp do busa + techniczną osobę, która pomoże w wymianie reklam oraz postawieniu pawilonów przed sezonem + ewentualne naprawy w trakcie sezonu ( cieknący dach, zepsuta roleta itp. )
Wg. mnie zakup towaru dla takiej ilości punktów, może się wiązać z wydatkiem rzędu 300-600 tys, w zależności czym Państwo handlują.
Dzierżawy, które będą płacone przed sezonem lub część w trakcie sezonu dla właścicieli dzierżawionych nieruchomości to rząd ok 420-500 tys.
Do tego zapas gotówki na przygotowanie sezonu, zaliczki na noclegi dla pracowników, wypłaty itp. jednak to już będzie finansowane z obrotu jaki Państwo wygenerują.
Dziękuję za uwagę,
W przypadku pytań proszę o wiadomość, a postaram się oddzwonić w najbliższej wolnej chwili.
Zdjęcia:
Zobacz mapę:
Tagi:
rentowny biznes biznes nad morzem Odstąpię biznes 16 gotowych lokali
Zobacz również:
do negocjacji
Kwiaciarnia w centrum Białegostoku
Handel hurtowy i detaliczny,
podlaskie, Białystok
opublikowano 26.11.2024
Sprzedam kwiaciarnię w centrum Białegostoku.
Kwiaciarnia istnieje od 30 lat, centrum Białegostoku, powierzchnia lokalu 70 m2, przy kościele, w pobliżu uczelnie.
Cena zawiera:
- lokal (wynajmowany) z wyposażeniem,
- nazwa kwiaciarni.
- domena w...
do negocjacji
Szukam wspolnika do realizacji wieloletniego kontraktu
Handel hurtowy i detaliczny,
cieszyn
zaktualizowano 20.12.2024
Posiadam podpisany kontrakt na zakup i zbyt towaru na 5 lat.
Szukam uczciwego wspólnika do realizacji kontraktu.
Mój wkład to ponad 700 tys. zł, wspólnika do ustalenia.
Zapraszam do rozmów, najchętniej na spotkaniu osobistym.
3 500 000 PLN
do negocjacji
60 000 PLN
3 180 000 PLN
do negocjacji
5 199 000 PLN
10 000 000 PLN
2 300 000 PLN
5 000 000 - 75 000 000 PLN
75 000 000 PLN
13 500 000 PLN
105 000 000 PLN
do negocjacji
1 750 000 PLN
400 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
4 000 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
399 000 PLN
1 338 750 PLN
1 250 000 PLN
360 PLN
do negocjacji
do negocjacji
do negocjacji
do negocjacji
1 000 000 PLN
2 940 000 PLN
988 275 PLN
do negocjacji
690 000 PLN
20 000 000 PLN
5 100 000 PLN