Marka odzieży sportowej / streetwear
Informacje podstawowe:
Kategoria
Sprzedam firmę
Cena sprzedaży
280 000 PLN
Zasięg przedsiębiorstwa
Cały kraj
Rok rozpoczęcia działalności
2014
Forma prawna
Spółka z o.o.
Współpraca posprzedażowa
Tak
ogłoszenie archiwalne
Zaktualizowano: 21 sierpnia 2023
ID ogłoszenia: #8396
liczba wyświetleń: 888
Ogłoszenie: Marka odzieży sportowej / streetwear jest archiwalne, gdyż ogłoszeniodawca go nie przedłużył. Na ten moment nie ma możliwości kontaktu z ogłoszeniodawcą. Pozostaw adres mailowy jeśli chcesz być powiadomiony o aktywowaniu ogłoszenia.
Opis ogłoszenia:
Jedyna taka okazja! Możesz zostać właścicielem lub inwestorem marki odzieżowej z branży fitness. Wyjątkowej, oryginalnej i dynamicznie rozwijającej się od 2014 r. Z ustabilizowaną struktura, dogranym zapleczem i know-how. Prowadzonej przez ludzi z pasją dla ludzi z pasją! Więcej info poniżej. Na dodatkowe pytania chętnie odpowiemy mailowo.
Marka jest bardzo perspektywiczna. Natomiast potrzebny jest ktoś ze świeżym podejściem i pomysłem na poprowadzenie tego biznesu. Mamy mnóstwo stałych klientów i dobrą opinię w branży. Od początku działalności szyjemy w Polsce z wykorzystaniem wyłącznie rodzimych materiałów. Spółkę traktujemy jak własne dziecko dlatego chcielibyśmy ją „oddać” w ręce właściwych osób :) Specjalizujemy się w produkcji ubrań sportowych, głównie na rynek fitness. Marka istnieje od 2014 r. Wcześniej prowadzona jako jednoosobowa działalność, od 2018 r. Jako spółka z o.o. o numerze NIP: 6793174688
Link do strony: https://deadlift.com.pl/
Link do IG: https://www.instagram.com/deadlift.company/
Link do Tiktoka: https://www.tiktok.com/@deadlift.company
Link do FB: https://www.facebook.com/deadliftcompany/
- W pełni funkcjonalna witryna bez konieczności nakładów finansowych na silniku WooCommerce. Witryna jest w pełni responsywna, zaopatrzona w unikalne treści, działa szybko i ma zaimplementowane wiele niestandardowych możliwości/pluginów (np. rozbudowany moduł do tworzenia promocji, moduł do zaawansowanego tworzenia feedów produktowych itd.).
- Wysoka liczba stałych klientów. Czego dowodem jest liczba powracających klientów na poziomie około 40%.
- Użytkownicy, którzy weszli do sklepu w całym 2022 roku: 94 000 userów / średnio 7 800 na miesiąc.
- Liczba sesji (pojedynczych wejść do sklepu) w całym 2022 roku: 145 000 sesji / średnio 12 100 na miesiąc.
- Przychód za rok 2022~ 470 000 zł netto.
- Lista mailingowa, 2700 subskrybentów. Sklep zintegrowany z systemem MailerLite.
- Zaimplementowane systemy analityczne plus integracja z Google Analytics. Zaimplementowane tagi konwersji Google Ads, Pixel FB.
- Baza influencerów i kontaktów do współpracy.
- Domena z certyfikat SSL oraz hosting.
- Zastrzeżone logo oraz nazwa firmy.
- Opłacone stoisko targowe na najbliższe tergi FIWE w Warszawie o powierzchni 15m o wartości 5000 zł netto.
- Systemy do obsługi sklepu skonfigurowane (abonamentowe): baselinker oraz wfirma.
- Zespół współpracujący, z którym istnieje możliwość nawiązania współpracy:
* ecommerce manager- spinający i ustalający całą strategię reklamową w firmie (biegły w systemach reklamowych, z bogatą wiedzą merytoryczną i dużym doświadczniem). Posiadający również wysokie kwalifikacje jako fotograf.
* specjalista ds. contentu i mediów społecznościowych
* księgowość.
- Profil na IG z 15,5 tys. Followersów. Na FB z 15 000 polubień. Obserwujący byli pozyskiwani za pomocą środków orgainicznych.
- Ok 100 konstrukcji wraz ze stopniowaniem ( t-shirty, bluzy, spodnie, tank topy, odzież bezszwowa ) oraz kilkadziesiąt projektów graficznych.
- Magazyn w produkcji warty ok 100 000 zł netto, w sprzedaży ok. 200 000 zł netto – jest to wartość realna sprzedaży tj. przyjmując, że wiele transakcji zawiera w sobie rabat.
- Kontakty do dostawców tkanin, dzianin, nadruków, szwalni.
- Współpraca z B2B online z Decathlonem oraz współprace komisowe między innymi ze sklepem w centrum Warszawy.
- Baza kilku tysięcy zdjęć oraz wielu wysokiej jakości materiałów wideo.
- Zautomatyzowany system do wystawiania rachunków za zakupy. Wraz ze zintegrowaną drukarką fiskalną.
- Wdrożone na stronie opcje płatności: Przelewy24, PayPo, PayPal i Blik.
- Integracja z ORLEN Paczka oraz Inpost (paczkomaty, usługi kurierskie).
- W cenie jest 2 miesięczna pomoc i opcja konsultacji po przejęciu firmy. W spotkaniu wprowadzającym mógłby wziąć udział ecommerce manager aby omówić działania, co się dobrze sprawdzało, wypracowane strategie itd.
- Firma była finansowana przez udziałowców w formie kapitału i pożyczek, poza tym nie posiada kredytów, pożyczek ani innych zobowiązań.
Cena za sprzedaż całości biznesu, to 280 000 zł netto. Przy utrzymaniu wyników sprzedażowych i poziomu marżowości kwota powinna się zwrócić w kilkanaście miesięcy. Osoby zainteresowane prosilibyśmy o kontakt na maila: kontakt@deadlift.com.pl
Marka jest bardzo perspektywiczna. Natomiast potrzebny jest ktoś ze świeżym podejściem i pomysłem na poprowadzenie tego biznesu. Mamy mnóstwo stałych klientów i dobrą opinię w branży. Od początku działalności szyjemy w Polsce z wykorzystaniem wyłącznie rodzimych materiałów. Spółkę traktujemy jak własne dziecko dlatego chcielibyśmy ją „oddać” w ręce właściwych osób :) Specjalizujemy się w produkcji ubrań sportowych, głównie na rynek fitness. Marka istnieje od 2014 r. Wcześniej prowadzona jako jednoosobowa działalność, od 2018 r. Jako spółka z o.o. o numerze NIP: 6793174688
Link do strony: https://deadlift.com.pl/
Link do IG: https://www.instagram.com/deadlift.company/
Link do Tiktoka: https://www.tiktok.com/@deadlift.company
Link do FB: https://www.facebook.com/deadliftcompany/
- W pełni funkcjonalna witryna bez konieczności nakładów finansowych na silniku WooCommerce. Witryna jest w pełni responsywna, zaopatrzona w unikalne treści, działa szybko i ma zaimplementowane wiele niestandardowych możliwości/pluginów (np. rozbudowany moduł do tworzenia promocji, moduł do zaawansowanego tworzenia feedów produktowych itd.).
- Wysoka liczba stałych klientów. Czego dowodem jest liczba powracających klientów na poziomie około 40%.
- Użytkownicy, którzy weszli do sklepu w całym 2022 roku: 94 000 userów / średnio 7 800 na miesiąc.
- Liczba sesji (pojedynczych wejść do sklepu) w całym 2022 roku: 145 000 sesji / średnio 12 100 na miesiąc.
- Przychód za rok 2022~ 470 000 zł netto.
- Lista mailingowa, 2700 subskrybentów. Sklep zintegrowany z systemem MailerLite.
- Zaimplementowane systemy analityczne plus integracja z Google Analytics. Zaimplementowane tagi konwersji Google Ads, Pixel FB.
- Baza influencerów i kontaktów do współpracy.
- Domena z certyfikat SSL oraz hosting.
- Zastrzeżone logo oraz nazwa firmy.
- Opłacone stoisko targowe na najbliższe tergi FIWE w Warszawie o powierzchni 15m o wartości 5000 zł netto.
- Systemy do obsługi sklepu skonfigurowane (abonamentowe): baselinker oraz wfirma.
- Zespół współpracujący, z którym istnieje możliwość nawiązania współpracy:
* ecommerce manager- spinający i ustalający całą strategię reklamową w firmie (biegły w systemach reklamowych, z bogatą wiedzą merytoryczną i dużym doświadczniem). Posiadający również wysokie kwalifikacje jako fotograf.
* specjalista ds. contentu i mediów społecznościowych
* księgowość.
- Profil na IG z 15,5 tys. Followersów. Na FB z 15 000 polubień. Obserwujący byli pozyskiwani za pomocą środków orgainicznych.
- Ok 100 konstrukcji wraz ze stopniowaniem ( t-shirty, bluzy, spodnie, tank topy, odzież bezszwowa ) oraz kilkadziesiąt projektów graficznych.
- Magazyn w produkcji warty ok 100 000 zł netto, w sprzedaży ok. 200 000 zł netto – jest to wartość realna sprzedaży tj. przyjmując, że wiele transakcji zawiera w sobie rabat.
- Kontakty do dostawców tkanin, dzianin, nadruków, szwalni.
- Współpraca z B2B online z Decathlonem oraz współprace komisowe między innymi ze sklepem w centrum Warszawy.
- Baza kilku tysięcy zdjęć oraz wielu wysokiej jakości materiałów wideo.
- Zautomatyzowany system do wystawiania rachunków za zakupy. Wraz ze zintegrowaną drukarką fiskalną.
- Wdrożone na stronie opcje płatności: Przelewy24, PayPo, PayPal i Blik.
- Integracja z ORLEN Paczka oraz Inpost (paczkomaty, usługi kurierskie).
- W cenie jest 2 miesięczna pomoc i opcja konsultacji po przejęciu firmy. W spotkaniu wprowadzającym mógłby wziąć udział ecommerce manager aby omówić działania, co się dobrze sprawdzało, wypracowane strategie itd.
- Firma była finansowana przez udziałowców w formie kapitału i pożyczek, poza tym nie posiada kredytów, pożyczek ani innych zobowiązań.
Cena za sprzedaż całości biznesu, to 280 000 zł netto. Przy utrzymaniu wyników sprzedażowych i poziomu marżowości kwota powinna się zwrócić w kilkanaście miesięcy. Osoby zainteresowane prosilibyśmy o kontakt na maila: kontakt@deadlift.com.pl
Zdjęcia:
Tagi:
Marka odzieży sportowej streetwear
Zobacz również:
do negocjacji
Sklep z odzieżą używana
Moda,
śląskie, Pszczyna
opublikowano 05.11.2024
Odstąpię gotowy, dobrze prosperujący sklep z odzieżą używaną w centrum Pszczyny, przy samym rynku.
Lokal z dużą szklaną witryną, zapleczem oraz WC. Wielkość lokalu 122 m2, czynsz miesięczny 4000 zł brutto. Duża baza stałych klientów, miejsce gdzi...
70 000 - 3 000 000 PLN
Szukam Inwestora / Wspólnika sp z o o dla projektu luksusowej marki modowej
Moda,
Odzież, włókiennictwo,
Projektowanie, wzornictwo,
zachodniopomorskie, Świdwin
zaktualizowano 03.11.2024
Szukam inwestora dla projektu nowej polskiej luksusowej marki modowej z pogranicza High Fashion oraz Street Wear'u, celującego w przejęcie niezagospodarowanej niszy na światowym rynku modowym.
Posiadam rozwiniętą koncepcję artystyczną marki, prawa...
399 000 PLN
4 500 000 PLN
60 000 PLN
2 300 000 PLN
150 000 - 200 000 PLN
do negocjacji
75 000 000 PLN
2 500 000 PLN
5 000 000 - 75 000 000 PLN
do negocjacji
50 PLN
do negocjacji
do negocjacji
10 000 000 PLN
5 199 000 PLN
267 000 PLN
do negocjacji
300 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
20 000 000 PLN
600 000 PLN
4 000 000 PLN
3 500 000 PLN
do negocjacji
10 000 PLN
3 950 000 PLN
1 200 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
215 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
do negocjacji
360 PLN