Kultowa marka modowa z pomysłem - profesjonalny sklep internetowy, automation marketing
Informacje podstawowe:
Kategoria
Sprzedam firmę
Województwo
śląskie
Miasto
Katowice
Cena sprzedaży
700 000 PLN
Zasięg przedsiębiorstwa
Europejski
Rok rozpoczęcia działalności
2017
Forma prawna
Spółka z o.o.
Liczba udziałowców
2
Powód sprzedaży
Brak czasu aktualnych właścicieli z uwagi na inne przedsięwzięcia biznesowe.
Firma jest zyskowna?
tak
W kadrze są osoby zdolne objąć stanowisko menadżerskie?
tak
Nieruchomość na własność
nie
Współpraca posprzedażowa
Tak
Cena do negocjacji
tak
ogłoszenie archiwalne
Zaktualizowano: 19 lipca 2024
ID ogłoszenia: #9912
liczba wyświetleń: 484
Ogłoszenie: Kultowa marka modowa z pomysłem - profesjonalny sklep internetowy, automation marketing jest archiwalne, gdyż ogłoszeniodawca go nie przedłużył. Na ten moment nie ma możliwości kontaktu z ogłoszeniodawcą. Pozostaw adres mailowy jeśli chcesz być powiadomiony o aktywowaniu ogłoszenia.
Opis ogłoszenia:
Sprzedam dochodową spółkę - markę odzieżową z ugruntowaną pozycją na rynku, sporą bazą wiernych klientów i świetnie rozbudowanym kanałem online.
Kultowa Polska Marka odzieżowa,
Na rynku od od 2017,
Główne produkty to legginsy sportowe z grafikami od artystów tatuatorów,
Blisko 200 krojów i szablonów produktów w tym, legginsy, bluzy, spodnie dresowe, szorty, kolarki, topy.
Przychód za 1. kwartał 2024: 373 tys PLN (średnio 124 tys PLN / miesiąc),
Podpisana umowa licencyjna z dystrybutorem z Republiki Czeskiej (określone minimum zakupowe), Współpraca z partnerem ze Słowenii,
Zatwierdzone przez urząd patentowy prawa do znaku handlowego na terenie PL oraz UE,
Wszystkie procesy produkcyjne odbywają się w PL - odporność zawirowania międzynarodowe.
KANAŁ SPRZEDAŻY
Świetnie funkcjonujący, zaawansowany sklep internetowy (projekt zwycięzcy prestiżowej nagrody Red Dot), zrobiony na platformie wordpress/woocommerce - dzięki czemu wszelkie aktualizacje, rozbudowy oraz podpięcie zewnętrznych usług jest proste i łatwe w obsłudze.
Sklep działa szybko i sprawnie: “B” - w GTmetrix, co dla tego typu aplikacji jest wynikiem lepiej niż dobrym. Platforma jest dwujęzyczna PL/EN.
INTEGRACJE
Baselinker,
wfirma (magazyn, automatyczne faktury, paragony),
Allegro,
Płatności Przelewy24 (blik, karty, google Pay, Apple Pay),
InpostPay (płatność na stronie produktu),
Dostawy DPD, INPOST,
Trusted Shops - opinie klientów 4.98,
Google Analytics GA4,
Zaimplementowany Consent Mode V2,
Wszystkie produkty mają nadany numer GETIN/EAN
MARKETING/DANE
Działające i dopracowane kampanie Google ADS, oraz Meta ADS, zapewniając regularny strumień potencjalnych klientów
(od początku 2024: ROAS 9 i 5, ponad 4.8 mln wyświetleń reklam),
Profesjonalnie zrobione SEO - kilkadziesiąt słów kluczowych w top 10 Google organicznie,
Rozbudowany blog - wiele postów w top 3,
Ahrefs score 99,
Za 2024 - (więc bez gorącego okresu listopad/grudzień), średnio miesięcznie: 20 500 unikalnych użytkowników oraz 300 zamówień,
Facebook 39 tys obserwujących, Instagram 7637,
Mowa tutaj o realnych zaangażowanych obserwujących (potencjalne klientki), nie boty z Chin czy Indii.
Post w social mediach docierają do ok 333 tys osób miesięcznie,
2674 prawdziwych opinii o produktach wewnątrz sklepu,
Legalna, potwierdzona baza mailowa 2274 osób,
Lojalny, powracający klient - większość kupuje u nas wielokrotnie, posiadamy grono „psychofanek” - mających po 7 i więcej produktów.
Pozostałe
Świetnie rozpoznawalna marka w środowisku tatuatorskim - najsłynniejsi (z wielkimi zasięgami w social media) artyści sami się do nas zgłaszają.
Kilkaset umów na prawa autorskie do projektów,
Dostępne wieloletnie statystyki z danymi historycznymi,
Udział w targach jako wystawca PURE LONDYN - 2022 w ramach projektu - Go to Brand, współfinansowanego przez UE, projekt pozytywnie zakończony.
Zoptymalizowany magazyn bez złogów - szybko rotujące produkty.
Budowany latami know-how, oraz zaufanie do marki.
Klient
Buyer persona:
Niezależna zawodowo i finansowo kobieta około 40-stki, mieszkająca w większym mieście, często matka, uwielbia sport, ruch w szczególności góry i rower, podróżuje, pewna siebie, ceni komfort. Pracuje stanowisku managerskim w większej firmie lub jest przedsiębiorcą.
Potencjał Rozwoju
Przy wykorzystaniu obecnych zasobów firmy można zwiększyć sprzedaż poprzez:
Otwarciu nowych kanałów sprzedaży (Amazon, Etsy - integracja z Baselinker),
Otwarcie programów afiliacyjnych poprzez takie kanały jak (awin czy webepartners),
Wprowadzenie nowych kolekcji - męskie bluzy i dresy (są przygotowane prototypy),
Dalsze organiczne zwiększenie widoczności marki (blog / whitepress),
Ekspansja na rynki zagraniczne.
Cena
700000 PLN
Oferta obejmuje sprzedaż wszystkich składników wyceny stanowiących zorganizowaną część przedsiębiorstwa, którego dotychczasowym właścicielem jest spółka z o. o.;
Zarząd zobowiązuje się do pełnego 3 miesięczne wsparcia posprzedażowego.
Powód sprzedaży
Brak czasu aktualnych właścicieli z uwagi na inne przedsięwzięcia biznesowe.
Kultowa Polska Marka odzieżowa,
Na rynku od od 2017,
Główne produkty to legginsy sportowe z grafikami od artystów tatuatorów,
Blisko 200 krojów i szablonów produktów w tym, legginsy, bluzy, spodnie dresowe, szorty, kolarki, topy.
Przychód za 1. kwartał 2024: 373 tys PLN (średnio 124 tys PLN / miesiąc),
Podpisana umowa licencyjna z dystrybutorem z Republiki Czeskiej (określone minimum zakupowe), Współpraca z partnerem ze Słowenii,
Zatwierdzone przez urząd patentowy prawa do znaku handlowego na terenie PL oraz UE,
Wszystkie procesy produkcyjne odbywają się w PL - odporność zawirowania międzynarodowe.
KANAŁ SPRZEDAŻY
Świetnie funkcjonujący, zaawansowany sklep internetowy (projekt zwycięzcy prestiżowej nagrody Red Dot), zrobiony na platformie wordpress/woocommerce - dzięki czemu wszelkie aktualizacje, rozbudowy oraz podpięcie zewnętrznych usług jest proste i łatwe w obsłudze.
Sklep działa szybko i sprawnie: “B” - w GTmetrix, co dla tego typu aplikacji jest wynikiem lepiej niż dobrym. Platforma jest dwujęzyczna PL/EN.
INTEGRACJE
Baselinker,
wfirma (magazyn, automatyczne faktury, paragony),
Allegro,
Płatności Przelewy24 (blik, karty, google Pay, Apple Pay),
InpostPay (płatność na stronie produktu),
Dostawy DPD, INPOST,
Trusted Shops - opinie klientów 4.98,
Google Analytics GA4,
Zaimplementowany Consent Mode V2,
Wszystkie produkty mają nadany numer GETIN/EAN
MARKETING/DANE
Działające i dopracowane kampanie Google ADS, oraz Meta ADS, zapewniając regularny strumień potencjalnych klientów
(od początku 2024: ROAS 9 i 5, ponad 4.8 mln wyświetleń reklam),
Profesjonalnie zrobione SEO - kilkadziesiąt słów kluczowych w top 10 Google organicznie,
Rozbudowany blog - wiele postów w top 3,
Ahrefs score 99,
Za 2024 - (więc bez gorącego okresu listopad/grudzień), średnio miesięcznie: 20 500 unikalnych użytkowników oraz 300 zamówień,
Facebook 39 tys obserwujących, Instagram 7637,
Mowa tutaj o realnych zaangażowanych obserwujących (potencjalne klientki), nie boty z Chin czy Indii.
Post w social mediach docierają do ok 333 tys osób miesięcznie,
2674 prawdziwych opinii o produktach wewnątrz sklepu,
Legalna, potwierdzona baza mailowa 2274 osób,
Lojalny, powracający klient - większość kupuje u nas wielokrotnie, posiadamy grono „psychofanek” - mających po 7 i więcej produktów.
Pozostałe
Świetnie rozpoznawalna marka w środowisku tatuatorskim - najsłynniejsi (z wielkimi zasięgami w social media) artyści sami się do nas zgłaszają.
Kilkaset umów na prawa autorskie do projektów,
Dostępne wieloletnie statystyki z danymi historycznymi,
Udział w targach jako wystawca PURE LONDYN - 2022 w ramach projektu - Go to Brand, współfinansowanego przez UE, projekt pozytywnie zakończony.
Zoptymalizowany magazyn bez złogów - szybko rotujące produkty.
Budowany latami know-how, oraz zaufanie do marki.
Klient
Buyer persona:
Niezależna zawodowo i finansowo kobieta około 40-stki, mieszkająca w większym mieście, często matka, uwielbia sport, ruch w szczególności góry i rower, podróżuje, pewna siebie, ceni komfort. Pracuje stanowisku managerskim w większej firmie lub jest przedsiębiorcą.
Potencjał Rozwoju
Przy wykorzystaniu obecnych zasobów firmy można zwiększyć sprzedaż poprzez:
Otwarciu nowych kanałów sprzedaży (Amazon, Etsy - integracja z Baselinker),
Otwarcie programów afiliacyjnych poprzez takie kanały jak (awin czy webepartners),
Wprowadzenie nowych kolekcji - męskie bluzy i dresy (są przygotowane prototypy),
Dalsze organiczne zwiększenie widoczności marki (blog / whitepress),
Ekspansja na rynki zagraniczne.
Cena
700000 PLN
Oferta obejmuje sprzedaż wszystkich składników wyceny stanowiących zorganizowaną część przedsiębiorstwa, którego dotychczasowym właścicielem jest spółka z o. o.;
Zarząd zobowiązuje się do pełnego 3 miesięczne wsparcia posprzedażowego.
Powód sprzedaży
Brak czasu aktualnych właścicieli z uwagi na inne przedsięwzięcia biznesowe.
Zdjęcia:
Zobacz mapę:
Tagi:
odzież Sprzedam internetowy sprzedam markę
Zobacz również:
690 000 PLN
3 500 000 PLN
4 100 000 PLN
5 199 000 PLN
3 180 000 PLN
do negocjacji
2 300 000 PLN
5 000 000 - 75 000 000 PLN
105 000 000 PLN
60 000 PLN
75 000 000 PLN
13 500 000 PLN
10 000 000 PLN
do negocjacji
300 000 PLN
do negocjacji
988 275 PLN
1 338 750 PLN
do negocjacji
do negocjacji
do negocjacji
1 000 PLN
4 000 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
1 000 000 PLN
do negocjacji
20 000 000 PLN
5 100 000 PLN
1 250 000 PLN
20 000 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
do negocjacji
do negocjacji