JumpWorld Parki Trampolin
Informacje podstawowe:
Kategoria
Franchising
Branża
Rozrywka, sport, kultura
Województwo
śląskie
Miasto
Zabrze
Ulica
Plutonowego Szkubacza 1
Kwota inwestycji
do negocjacji
Zasięg przedsiębiorstwa
Cały kraj
ogłoszenie archiwalne
Dodano: 15 października 2018
ID ogłoszenia: #82
liczba wyświetleń: 1073
Ogłoszenie: JumpWorld Parki Trampolin jest archiwalne, gdyż ogłoszeniodawca go nie przedłużył. Na ten moment nie ma możliwości kontaktu z ogłoszeniodawcą. Pozostaw adres mailowy jeśli chcesz być powiadomiony o aktywowaniu ogłoszenia.
Opis ogłoszenia:
JumpWorld oferuje franczyzobiorcom otwarcie parku trampolin, wyposażonego w profesjonalnie zaprojektowany „świat trampolin” podzielony na strefy tematyczne takie jak: koszykówka, siatkówka, basen z gąbkami, boisko do zbijaka, strefę gladiatorów, ściankę wspinaczkową, arenę główną, Strefę „parkour” oraz tory przeszkód ninja.
Biznes tego typu można otworzyć w centrum handlowym jako rodzaj atrakcji dla klientów centrum jak i w wolnostojącej hali jako niezależny park rozrywki. Park trampolin może być również doskonałym uzupełnieniem działającego klubu fitness lub innego biznesu związanego z aktywnością fizyczną.
Parki trampolin JumpWorld to doskonałe miejsce do aktywnej zabawy dla osób w każdym wieku.
Park trampolin JumpWorld to dynamicznie rozwijający się i wysoce dochodowy biznes.
Każdy park staje się miejscem regularnie odwiedzanym przez rodziny oraz osoby prowadzące aktywny tryb życia. Biznes przynosi stabilne dochody, które rosna z roku na rok.
Twój park będzie nowoczesnym centrum zabawy dla klientów w każdym wieku w promieniu 40 km.
Koncept JumpWorld dostarcza pozytywnych emocji zarówno klientom jak i właścicielom parku.
JEDNOSTKI WŁASNE
3 Zabrze, Wrocław, Katowice.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
5 Bielsko Biała (jednostka partnerska), Radom, Września, Tarnowskie Góry, Gniezno
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Wybór odpowiedniej lokalizacji na biznes i urządzenie parku od podstaw.
- Przygotowanie projektu techniczno-ekonomicznego dla parku.
- Wyposażenie parku.
- Rekrutacja i szkolenie personelu
- Przeprowadzenie efektywnego marketingu.
- Wypracowanie przewagi konkurencyjnej.
- Pomóc w uzyskaniu różnych form finansowania (leasing, kredyt,).
- Bieżące wsparcie w prowadzeniu biznesu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Opłata licencyjna od 20 tys. zł (jednorazowa opłata),
- Nakłady inwestycyjne w projekt – od 450 za m2 parku Polska
- Comiesięczna opłata franczyzowa – od 6 proc. od obrotu parku/miesiąc,
- Comiesięczna opłata na fundusz marketingowy 2 proc. od obrotu parku/miesiąc
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Powierzchnia hali od 400 m² do 5000 m2;
- Wysokość pomieszczenia do sufitu (konstrukcji) ≥ 5,5 m;
- Personel ≥ 7 osób;
- Nakłady inwestycyjne ≥ 450 zł/m²;
- Lokalizacja – centra handlowe lub hale wolnostojące z komunikacją publiczną;
- Hala ocieplona spełniająca warunki do prowadzenia działalności rekreacyjno-sportowej;
- Przestrzeganie standardów prowadzenia biznesu zgodnie z umową licencyjną oraz podręcznikiem operacyjnym.
Biznes tego typu można otworzyć w centrum handlowym jako rodzaj atrakcji dla klientów centrum jak i w wolnostojącej hali jako niezależny park rozrywki. Park trampolin może być również doskonałym uzupełnieniem działającego klubu fitness lub innego biznesu związanego z aktywnością fizyczną.
Parki trampolin JumpWorld to doskonałe miejsce do aktywnej zabawy dla osób w każdym wieku.
Park trampolin JumpWorld to dynamicznie rozwijający się i wysoce dochodowy biznes.
Każdy park staje się miejscem regularnie odwiedzanym przez rodziny oraz osoby prowadzące aktywny tryb życia. Biznes przynosi stabilne dochody, które rosna z roku na rok.
Twój park będzie nowoczesnym centrum zabawy dla klientów w każdym wieku w promieniu 40 km.
Koncept JumpWorld dostarcza pozytywnych emocji zarówno klientom jak i właścicielom parku.
JEDNOSTKI WŁASNE
3 Zabrze, Wrocław, Katowice.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
5 Bielsko Biała (jednostka partnerska), Radom, Września, Tarnowskie Góry, Gniezno
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Wybór odpowiedniej lokalizacji na biznes i urządzenie parku od podstaw.
- Przygotowanie projektu techniczno-ekonomicznego dla parku.
- Wyposażenie parku.
- Rekrutacja i szkolenie personelu
- Przeprowadzenie efektywnego marketingu.
- Wypracowanie przewagi konkurencyjnej.
- Pomóc w uzyskaniu różnych form finansowania (leasing, kredyt,).
- Bieżące wsparcie w prowadzeniu biznesu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Opłata licencyjna od 20 tys. zł (jednorazowa opłata),
- Nakłady inwestycyjne w projekt – od 450 za m2 parku Polska
- Comiesięczna opłata franczyzowa – od 6 proc. od obrotu parku/miesiąc,
- Comiesięczna opłata na fundusz marketingowy 2 proc. od obrotu parku/miesiąc
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Powierzchnia hali od 400 m² do 5000 m2;
- Wysokość pomieszczenia do sufitu (konstrukcji) ≥ 5,5 m;
- Personel ≥ 7 osób;
- Nakłady inwestycyjne ≥ 450 zł/m²;
- Lokalizacja – centra handlowe lub hale wolnostojące z komunikacją publiczną;
- Hala ocieplona spełniająca warunki do prowadzenia działalności rekreacyjno-sportowej;
- Przestrzeganie standardów prowadzenia biznesu zgodnie z umową licencyjną oraz podręcznikiem operacyjnym.
Zdjęcia:
Zobacz film:
Zobacz mapę:
Tagi:
3 500 000 PLN
5 000 000 - 75 000 000 PLN
do negocjacji
13 500 000 PLN
3 180 000 PLN
5 199 000 PLN
105 000 000 PLN
60 000 PLN
75 000 000 PLN
do negocjacji
2 300 000 PLN
10 000 000 PLN
do negocjacji
400 000 PLN
do negocjacji
2 940 000 PLN
do negocjacji
1 750 000 PLN
4 000 000 PLN
do negocjacji
20 000 000 PLN
do negocjacji
1 250 000 PLN
20 000 000 PLN
do negocjacji
1 250 000 PLN
399 000 PLN
do negocjacji
690 000 PLN
do negocjacji
988 275 PLN
do negocjacji
5 100 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji