EA7 transport eurazjatycki
Informacje podstawowe:
Kategoria
Szukam inwestora/wspólnika
Miasto
województwo łódzkie
Wysokość poszukiwanego kapitału
7 000 000 PLN
Zasięg przedsiębiorstwa
Światowy
ogłoszenie archiwalne
Dodano: 26 czerwca 2019
ID ogłoszenia: #2443
liczba wyświetleń: 966
Ogłoszenie: EA7 transport eurazjatycki jest archiwalne, gdyż ogłoszeniodawca go nie przedłużył. Na ten moment nie ma możliwości kontaktu z ogłoszeniodawcą. Pozostaw adres mailowy jeśli chcesz być powiadomiony o aktywowaniu ogłoszenia.
Opis ogłoszenia:
Jestem właścicielem logistycznej grupy inwestycyjnej. Naszym celem jest wdrażanie nowoczesnych i oszczędnych rozwiązań w sektorze logistycznym.
Jednym z nich jest projekt o nazwie EA7.
Projekt ten jest unikalnym projektem na eurazjatycka skale. Dotyczy on zrealizowania stałego połączenia między Azja wschodnia a Europą transportem drogowym.
Z badania rynku wynika ze żadna firma z Azji bądź z Europy nie ma w ofercie takiego połączenia. Nasza oferta jest ponad 100 tys pln tansza od transportu lotniczego i szybsza od transportu morskiego o 35 dni. Całość zlecenia zaczyna się od zamówienia transportu eurazjatyckiego u jednego z naszych dyrektorów na Azję wschodnia Azję zachodnią oraz dyrektorów z kontynentu Europejskiego. Następnie zlecenie wędruje do kontrahenta który zbiera towar od klientów i rozładowuje je w magazynie przeładunkowym w przypadku zamówień z EU do Azji w Piotrkowie Trybunalskim 97-300 a w przypadku zamówień z Azji do Eruropy w Almaty 05000 w Kazachstanie. I tu zaczyna się rola nasza. Towar skompletowany na konkretne kierunki zostaje zaladowany na nasze ciężarówki i pokonuje 5 300 km drogi między magazynami przeładunkowymi czyli Piotrkowem Trybunalskim 97-300 a Almaty 05000. Z każdego pokonanego 1 km z towarem przez kontrahenta pobieramy 0.25€ prowizji zarówno w Europie jak i w Azji.
Sami natomiast chcemy realizować nasz transport w relacji Eu-Asia za pomocą ciągników siodłowych z normami emisji spalin Euro6 oraz podłączonych do nich dwóch naczep (wzór w zalaczniku). Stawka jaka chcemy zaoferować to 3€/1km za przewiezienie 50 ton ładunku. Ładunek taki mrzemy zabrać jednorazowo każdym naszym zestawem.
Koszt pozwoleń na wykonanie takiego typu transportu w Polsce na Białorusi Rosji i Kazachstanie to 10 tys pln łącznie miesięcznie. Chcielibyśmy podstawić 5 ciężarówek w tygodniu do Almaty w Kazachstanie co wymaga minimum 10 ciężarówek ponieważ trasa w relacji Piotrków Trybunalski - Almaty - Piotrków Trybunalski trwa minimum 10 dni. Stąd nasze zapytanie o dotacje dla naszej firmy. Potrzebujemy kupić 10 ciężarówek plus 20 naczep oraz 10 wózków dolly do połączenia tych naczep. Całość wycenilismy na 7mln pln
Jednym z nich jest projekt o nazwie EA7.
Projekt ten jest unikalnym projektem na eurazjatycka skale. Dotyczy on zrealizowania stałego połączenia między Azja wschodnia a Europą transportem drogowym.
Z badania rynku wynika ze żadna firma z Azji bądź z Europy nie ma w ofercie takiego połączenia. Nasza oferta jest ponad 100 tys pln tansza od transportu lotniczego i szybsza od transportu morskiego o 35 dni. Całość zlecenia zaczyna się od zamówienia transportu eurazjatyckiego u jednego z naszych dyrektorów na Azję wschodnia Azję zachodnią oraz dyrektorów z kontynentu Europejskiego. Następnie zlecenie wędruje do kontrahenta który zbiera towar od klientów i rozładowuje je w magazynie przeładunkowym w przypadku zamówień z EU do Azji w Piotrkowie Trybunalskim 97-300 a w przypadku zamówień z Azji do Eruropy w Almaty 05000 w Kazachstanie. I tu zaczyna się rola nasza. Towar skompletowany na konkretne kierunki zostaje zaladowany na nasze ciężarówki i pokonuje 5 300 km drogi między magazynami przeładunkowymi czyli Piotrkowem Trybunalskim 97-300 a Almaty 05000. Z każdego pokonanego 1 km z towarem przez kontrahenta pobieramy 0.25€ prowizji zarówno w Europie jak i w Azji.
Sami natomiast chcemy realizować nasz transport w relacji Eu-Asia za pomocą ciągników siodłowych z normami emisji spalin Euro6 oraz podłączonych do nich dwóch naczep (wzór w zalaczniku). Stawka jaka chcemy zaoferować to 3€/1km za przewiezienie 50 ton ładunku. Ładunek taki mrzemy zabrać jednorazowo każdym naszym zestawem.
Koszt pozwoleń na wykonanie takiego typu transportu w Polsce na Białorusi Rosji i Kazachstanie to 10 tys pln łącznie miesięcznie. Chcielibyśmy podstawić 5 ciężarówek w tygodniu do Almaty w Kazachstanie co wymaga minimum 10 ciężarówek ponieważ trasa w relacji Piotrków Trybunalski - Almaty - Piotrków Trybunalski trwa minimum 10 dni. Stąd nasze zapytanie o dotacje dla naszej firmy. Potrzebujemy kupić 10 ciężarówek plus 20 naczep oraz 10 wózków dolly do połączenia tych naczep. Całość wycenilismy na 7mln pln
Zdjęcia:
Zobacz mapę:
Tagi:
399 000 PLN
60 000 PLN
2 300 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
4 500 000 PLN
5 000 000 - 75 000 000 PLN
150 000 - 200 000 PLN
do negocjacji
5 199 000 PLN
10 000 000 PLN
50 PLN
do negocjacji
75 000 000 PLN
2 500 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
360 PLN
do negocjacji
13 500 000 PLN
70 000 - 3 000 000 PLN
300 000 PLN
1 250 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
1 600 000 - 4 000 000 PLN
105 000 000 PLN
1 250 000 PLN
do negocjacji
3 500 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
250 000 PLN
2 000 000 PLN
do negocjacji