Calvin Klein - Odzież
Informacje podstawowe:
Kategoria
Franchising
Branża
Moda
Województwo
mazowieckie
Miasto
Warszawa
Ulica
Połczyńska 104
Kwota inwestycji
do negocjacji
Zasięg przedsiębiorstwa
Cały kraj
ogłoszenie archiwalne
Dodano: 14 października 2018
ID ogłoszenia: #65
liczba wyświetleń: 1469
Ogłoszenie: Calvin Klein - Odzież jest archiwalne, gdyż ogłoszeniodawca go nie przedłużył. Na ten moment nie ma możliwości kontaktu z ogłoszeniodawcą. Pozostaw adres mailowy jeśli chcesz być powiadomiony o aktywowaniu ogłoszenia.
Opis ogłoszenia:
Grupa GPoland działa na rynku modowym od 1993 roku. Głównym celem firmy jest wprowadzanie na polski rynek doskonałej, markowej odzieży i dodatków znanych domów mody.
GPoland jest jedną z pierwszych agencji fashion, która stworzyła swój unikatowy model biznesowy. Jest wyłącznym przedstawicielem marek modowych z sektora premium w Polsce. GPoland w swojej ofercie posiada już ponad 70 brandów, w tym m.in: Emporio Armani, Liu Jo, Patrizia Pepe, Pinko, Furla, Calvin Klein, Ralph Lauren, Tom Tailor i wiele innych.
Calvin Klein to moda, która nie przemija – marka, która cieszy się silną pozycją na rynku od momentu pierwszej kolekcji dzięki charakterystycznemu klasycznemu stylowi połączonemu z ekstrawagancją i wyrafinowaniem.
Calvin Klein w 1968 roku wraz z przyjacielem założył firmę pod nazwą Calvin Klein. Najbardziej rozpoznawalne towary to kultowe jeansy, stylowe płaszcze oraz oryginalne i luksusowe dodatki takie jak apaszki, okulary, paski i buty z odważnie eksponowanym logo. Obecnie marka Calvin Klein, zaliczana jest do wielkiej trójki minimalistów z Nowego Jorku, którym moda zawdzięcza prosty, casualowy styl, określany mianem all-American look.
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pełny asortyment towarowy;
- brak opłat wstępnych i licencyjnych, nie pobieramy prowizji;
- know-how niezbędne do prowadzenia salonu odzieżowego;
- pomoc i doradztwo przy wyborze kolekcji, lokalizacji, negocjacjach warunków najmu oraz przy rekrutacji personelu;
- gotowy projekt salonu;
- wsparcie Brand Managerów, Visual Merchandiserów, IT, ;
- bezpłatne i regularne szkolenia z zakresu obsługi Klienta, sprzedaży oraz VM;
- własnościowy system zatowarowania
- stałe zaplecze produktowe i efektywna rotacja towaru;
- brak opłat spedycyjnych;
- profesjonalne i kompleksowe wsparcie marketingowe;
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- wybrane miasta powyżej 200 tys. mieszkańców
- galerie handlowe o odpowiadającym profilu bądź handlowe centra miast
- lokal o powierzchni 80 – 120 m2
- otoczenie, sąsiedztwo salonów wyżej pozycjonowanych marek
GPoland jest jedną z pierwszych agencji fashion, która stworzyła swój unikatowy model biznesowy. Jest wyłącznym przedstawicielem marek modowych z sektora premium w Polsce. GPoland w swojej ofercie posiada już ponad 70 brandów, w tym m.in: Emporio Armani, Liu Jo, Patrizia Pepe, Pinko, Furla, Calvin Klein, Ralph Lauren, Tom Tailor i wiele innych.
Calvin Klein to moda, która nie przemija – marka, która cieszy się silną pozycją na rynku od momentu pierwszej kolekcji dzięki charakterystycznemu klasycznemu stylowi połączonemu z ekstrawagancją i wyrafinowaniem.
Calvin Klein w 1968 roku wraz z przyjacielem założył firmę pod nazwą Calvin Klein. Najbardziej rozpoznawalne towary to kultowe jeansy, stylowe płaszcze oraz oryginalne i luksusowe dodatki takie jak apaszki, okulary, paski i buty z odważnie eksponowanym logo. Obecnie marka Calvin Klein, zaliczana jest do wielkiej trójki minimalistów z Nowego Jorku, którym moda zawdzięcza prosty, casualowy styl, określany mianem all-American look.
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pełny asortyment towarowy;
- brak opłat wstępnych i licencyjnych, nie pobieramy prowizji;
- know-how niezbędne do prowadzenia salonu odzieżowego;
- pomoc i doradztwo przy wyborze kolekcji, lokalizacji, negocjacjach warunków najmu oraz przy rekrutacji personelu;
- gotowy projekt salonu;
- wsparcie Brand Managerów, Visual Merchandiserów, IT, ;
- bezpłatne i regularne szkolenia z zakresu obsługi Klienta, sprzedaży oraz VM;
- własnościowy system zatowarowania
- stałe zaplecze produktowe i efektywna rotacja towaru;
- brak opłat spedycyjnych;
- profesjonalne i kompleksowe wsparcie marketingowe;
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- wybrane miasta powyżej 200 tys. mieszkańców
- galerie handlowe o odpowiadającym profilu bądź handlowe centra miast
- lokal o powierzchni 80 – 120 m2
- otoczenie, sąsiedztwo salonów wyżej pozycjonowanych marek
Zdjęcia:
Zobacz mapę:
Tagi:
Zobacz również:
70 000 - 3 000 000 PLN
Szukam Inwestora / Wspólnika sp z o o dla projektu luksusowej marki modowej
Moda,
Odzież, włókiennictwo,
Projektowanie, wzornictwo,
zachodniopomorskie, Świdwin
zaktualizowano 03.11.2024
Szukam inwestora dla projektu nowej polskiej luksusowej marki modowej z pogranicza High Fashion oraz Street Wear'u, celującego w przejęcie niezagospodarowanej niszy na światowym rynku modowym.
Posiadam rozwiniętą koncepcję artystyczną marki, prawa...
do negocjacji
Sklep z odzieżą używana
Moda,
śląskie, Pszczyna
opublikowano 05.11.2024
Odstąpię gotowy, dobrze prosperujący sklep z odzieżą używaną w centrum Pszczyny, przy samym rynku.
Lokal z dużą szklaną witryną, zapleczem oraz WC. Wielkość lokalu 122 m2, czynsz miesięczny 4000 zł brutto. Duża baza stałych klientów, miejsce gdzi...
399 000 PLN
150 000 - 200 000 PLN
2 500 000 PLN
10 000 000 PLN
5 000 000 - 75 000 000 PLN
do negocjacji
5 199 000 PLN
50 PLN
do negocjacji
60 000 PLN
do negocjacji
75 000 000 PLN
4 500 000 PLN
2 300 000 PLN
do negocjacji
105 000 000 PLN
do negocjacji
250 000 PLN
1 250 000 PLN
do negocjacji
1 600 000 - 4 000 000 PLN
2 000 000 PLN
600 000 PLN
3 950 000 PLN
1 750 000 PLN
3 500 000 PLN
1 250 000 PLN
do negocjacji
300 000 PLN
4 100 000 PLN
8 400 000 PLN
4 000 000 - 7 000 000 PLN
do negocjacji
500 000 - 500 000 PLN
13 500 000 PLN