Calvin Klein - Odzież
Informacje podstawowe:
Kategoria
Franchising
Branża
Moda
Województwo
mazowieckie
Miasto
Warszawa
Ulica
Połczyńska 104
Kwota inwestycji
do negocjacji
Zasięg przedsiębiorstwa
Cały kraj
ogłoszenie archiwalne
Dodano: 14 października 2018
ID ogłoszenia: #65
liczba wyświetleń: 1502
Ogłoszenie: Calvin Klein - Odzież jest archiwalne, gdyż ogłoszeniodawca go nie przedłużył. Na ten moment nie ma możliwości kontaktu z ogłoszeniodawcą. Pozostaw adres mailowy jeśli chcesz być powiadomiony o aktywowaniu ogłoszenia.
Opis ogłoszenia:
Grupa GPoland działa na rynku modowym od 1993 roku. Głównym celem firmy jest wprowadzanie na polski rynek doskonałej, markowej odzieży i dodatków znanych domów mody.
GPoland jest jedną z pierwszych agencji fashion, która stworzyła swój unikatowy model biznesowy. Jest wyłącznym przedstawicielem marek modowych z sektora premium w Polsce. GPoland w swojej ofercie posiada już ponad 70 brandów, w tym m.in: Emporio Armani, Liu Jo, Patrizia Pepe, Pinko, Furla, Calvin Klein, Ralph Lauren, Tom Tailor i wiele innych.
Calvin Klein to moda, która nie przemija – marka, która cieszy się silną pozycją na rynku od momentu pierwszej kolekcji dzięki charakterystycznemu klasycznemu stylowi połączonemu z ekstrawagancją i wyrafinowaniem.
Calvin Klein w 1968 roku wraz z przyjacielem założył firmę pod nazwą Calvin Klein. Najbardziej rozpoznawalne towary to kultowe jeansy, stylowe płaszcze oraz oryginalne i luksusowe dodatki takie jak apaszki, okulary, paski i buty z odważnie eksponowanym logo. Obecnie marka Calvin Klein, zaliczana jest do wielkiej trójki minimalistów z Nowego Jorku, którym moda zawdzięcza prosty, casualowy styl, określany mianem all-American look.
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pełny asortyment towarowy;
- brak opłat wstępnych i licencyjnych, nie pobieramy prowizji;
- know-how niezbędne do prowadzenia salonu odzieżowego;
- pomoc i doradztwo przy wyborze kolekcji, lokalizacji, negocjacjach warunków najmu oraz przy rekrutacji personelu;
- gotowy projekt salonu;
- wsparcie Brand Managerów, Visual Merchandiserów, IT, ;
- bezpłatne i regularne szkolenia z zakresu obsługi Klienta, sprzedaży oraz VM;
- własnościowy system zatowarowania
- stałe zaplecze produktowe i efektywna rotacja towaru;
- brak opłat spedycyjnych;
- profesjonalne i kompleksowe wsparcie marketingowe;
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- wybrane miasta powyżej 200 tys. mieszkańców
- galerie handlowe o odpowiadającym profilu bądź handlowe centra miast
- lokal o powierzchni 80 – 120 m2
- otoczenie, sąsiedztwo salonów wyżej pozycjonowanych marek
GPoland jest jedną z pierwszych agencji fashion, która stworzyła swój unikatowy model biznesowy. Jest wyłącznym przedstawicielem marek modowych z sektora premium w Polsce. GPoland w swojej ofercie posiada już ponad 70 brandów, w tym m.in: Emporio Armani, Liu Jo, Patrizia Pepe, Pinko, Furla, Calvin Klein, Ralph Lauren, Tom Tailor i wiele innych.
Calvin Klein to moda, która nie przemija – marka, która cieszy się silną pozycją na rynku od momentu pierwszej kolekcji dzięki charakterystycznemu klasycznemu stylowi połączonemu z ekstrawagancją i wyrafinowaniem.
Calvin Klein w 1968 roku wraz z przyjacielem założył firmę pod nazwą Calvin Klein. Najbardziej rozpoznawalne towary to kultowe jeansy, stylowe płaszcze oraz oryginalne i luksusowe dodatki takie jak apaszki, okulary, paski i buty z odważnie eksponowanym logo. Obecnie marka Calvin Klein, zaliczana jest do wielkiej trójki minimalistów z Nowego Jorku, którym moda zawdzięcza prosty, casualowy styl, określany mianem all-American look.
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pełny asortyment towarowy;
- brak opłat wstępnych i licencyjnych, nie pobieramy prowizji;
- know-how niezbędne do prowadzenia salonu odzieżowego;
- pomoc i doradztwo przy wyborze kolekcji, lokalizacji, negocjacjach warunków najmu oraz przy rekrutacji personelu;
- gotowy projekt salonu;
- wsparcie Brand Managerów, Visual Merchandiserów, IT, ;
- bezpłatne i regularne szkolenia z zakresu obsługi Klienta, sprzedaży oraz VM;
- własnościowy system zatowarowania
- stałe zaplecze produktowe i efektywna rotacja towaru;
- brak opłat spedycyjnych;
- profesjonalne i kompleksowe wsparcie marketingowe;
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- wybrane miasta powyżej 200 tys. mieszkańców
- galerie handlowe o odpowiadającym profilu bądź handlowe centra miast
- lokal o powierzchni 80 – 120 m2
- otoczenie, sąsiedztwo salonów wyżej pozycjonowanych marek
Zdjęcia:
Zobacz mapę:
Tagi:
5 000 000 - 75 000 000 PLN
13 500 000 PLN
5 199 000 PLN
do negocjacji
60 000 PLN
105 000 000 PLN
3 500 000 PLN
10 000 000 PLN
3 180 000 PLN
2 300 000 PLN
75 000 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
20 000 000 PLN
400 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
988 275 PLN
do negocjacji
20 000 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji
do negocjacji
do negocjacji
do negocjacji
1 250 000 PLN
1 338 750 PLN
1 750 000 PLN
2 940 000 PLN
360 PLN
do negocjacji
1 250 000 PLN
1 000 000 PLN
do negocjacji
do negocjacji